BtoB

Precyzyjna znajomość trendów na rynku, pomiar ilości klientów, ocena wykorzystania i jego ewolucji.

 

Ten rodzaj badań opiera się na wstępnej analizie sektora, który ma być badany, oraz na wiedzy z badań na próbach BtoB. Wyniki są reprezentatywne i pozwalają wstępnie oszacować udziały rynkowe, trendy lub szanse dla produktu/ usługi, jednocześnie oddzielając je od ruchów wewnętrznych w sektorze.

 

Nasz dział badań BtoB ma duże doświadczenie w zakresie zasad budowy narzędzi do odzwierciedlenia sytuacji na danym rynku, w danym sektorze we Francji, a także w kluczowych krajach europejskich, takich jak Wielka Brytania, Niemcy, Hiszpania, Włochy itp.

 

OpinionWay zapewnia:

 

  • Dogłębną znajomość rzeczywistości, w której funkcjonują firmy na europejskich rynkach B2B (estabilishment, główni gracze, firmy),
  • Specjalizację w zakresie technik doboru próby Btob oraz szacowania udziałów rynkowych lub potencjału dla produktu/ usługi,
  • Unikalną wiedzę na temat zasad budowy ankiet skierowanych do menedżerów i decydentów,
  • Wdrożenie „standardowych” etapów kontroli jakości podczas procesów gromadzenia i przetwarzania informacji.